Gry Mobilne a Badania Społeczne: Analiza Zachowań i Interakcji w Wirtualnym Świecie
Kiedy jesteśmy w punkcie sprzedaży rozglądamy się za promocjami. Uwielbiamy takie promocje. Mamy prawo w owym czasie zakupić rzeczywiście wymagane nam rzeczy po atrakcyjnych cenach, czasem nawet o połowę taniej aniżeli najczęściej. Jest to duża oszczędność. A żyjemy w ciężkich czasach. Musimy oszczędzać. W następstwie tego też dużo osób do hipermarketów gra toczy się z listą zakupów i trzyma się jej. Nie wrzuca do wózka rzeczy zbędnych jeżeli nie ma ich na liście. Niższe ceny nęcą nas. W pewnych sytuacjach przyznawane są klientom kupony rabatowe typu ANCHOR. Jest to znany chwyt marketingowy stosowany przez punkty. Klient w ten sposób zachęcany częściej będzie do określonego sklepu przychodził, entuzjastyczniej będzie robił zakupy, a tym samym wydawał więcej pieniędzy. Właśnie dlatego także takie kupony rabatowe kuszą, jakkolwiek oraz są rentowne – nie tylko dla kontrahentów, jakkolwiek i dla sklepów. Wskutek tego też niezmiernie z zapałem są wydawane. Należy jednak spełnić określone warunki – na przykład dokonać zakupów za wyznaczoną sumę. Kontrahenci z rozkoszą to robią, by tylko taki bon rabatowy zdobyć, aby wyeksploatować go w przyszłości.
1. Portfolio
2. Sprawdź to
3. Czytaj dalej
4. Kontynuuj